onsdag 20. november 2013

Kjære prøvekaninene mine!

Jeg er helt fersk i min jobb som lærer, og dere er de heldige (eller uheldige) som har trukket det korteste strået om å være mine aller første elever. Jeg vil bare at dere skal vite at jeg gjør mitt beste i å gi dere den beste utdannelsen som mulig. Hver dag tenker jeg på hvordan jeg kan gjøre ting bedre, hvordan jeg skal orden undervisningen inspirerende og lærerik for dere. Når jeg legger meg går tankene til prøvene dere skal ha og har hatt, og hvordan jeg skal bruke dem slik at dere lærer enda mer. Jeg følger godt med på hva de jeg jobber med sier om hva som er lurt å gjøre, og prøver å huske det så godt jeg kan. Når jeg ser dere og dere hilser på meg, gjør det meg så glad. Spesielt når dere forteller andre stolt ut i skolegården at jeg er læreren deres.

Jeg vet at jeg ikke er den beste læreren enda, men jeg vil så gjerne bli en god lærer for dere. Og jeg kan love dere at jeg gjør mitt beste for å være det for dere. Selv om jeg ikke er helt der enda, så håper jeg at jeg vertfall kan være en trygg og positiv voksen som dere kan stole på. Så kommer det flere elever underveis i min vei, men dere kommer alltid til å være prøvekaninene mine. Mine helt spesielle elever, de første jeg hadde. Og jeg kan vedde på at dere har lært meg minst like mye som jeg har lært dere når året er omme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar