torsdag 13. mars 2014

Kjære 7.-klassingene mine!

Dere vet det ikke enda, men jeg sitter her og planlegger et kjempeopplegg for dere imorgen! Jeg har akkurat vært på kurs, og lært hvor viktig det er å fange deres oppmerksomhet. Og nå skal jeg prøve noe så spenstig som å slukke lyset, tenne stearinlys og ha på stemningsfull musikk, mens jeg forteller. Jeg både gruer og gleder meg, må dere vite.

Jeg er mest redd for at dere skal syns det er teit, og bare boykåtte hele greia. Eller gjespe og ikke følge med. Men jeg er nok like redd for at dere skal begynne å bråker og avbryte meg så jeg ikke får fortalt det jeg skal fortelle.

Jeg kommer nok til å ligge våken og tenke litt på dette i kveld. Tenke på hva jeg trenger å ha med meg inn til dere, hva jeg skal ordne før dere kommer inn til timen. Planlegge nøyaktig hva jeg skal si og fortelle dere. Jeg håper at jeg klarer å vekke deres oppmerksomhet og lærervilje. Dere må vite at jeg prøver mitt beste..! Men jeg skulle også ønsket dere visste hvor mye mot det kreves av meg å gjennomføre det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar